Superdupertrött

Så jag blir galen, är helt seg efter en låång arbetsvecka. Denna veckan blir lugnare, jobbade idag och sen onsdag och torsdag sen fri. Det behövs, kroppen är sjukt trött. Imorgon blir det bara och slappa och äta nyttigt såklart. Dags att ge upp det onyttiga skiten än en gång och försöka bli lite nyttigare. Svält upp som sjutton denna sommaren. Men bara mig själv och skylla. Hoppas det fixar sig nu när kroppen får regelbundna och nyttiga måltider igen. Varför ska det vara så himla svårt.. Men jag mår himla bra faktiskt. Förutom att jag saknar vardagen lite och växjö. Känns som det var vääldigt läänge sedan jag kom ner. Var och tränade idag förresten. Hjäälp, ja faktiskt... Det gick bra. Tar väl ett tag och komma in i det igen, segt men ackk så skönt när man är klar. Tanken var att jag skulle upp opå lägret i helgen men skippar det nog för kroppen ropar efter vila. Och vila är väldigt sällsynt på lägrena ska jag säga!

Jag stormtrivs på¨jobb och allt flyter på :) nu blir det snart kvällsfika"mums"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0