-9 dagar kvar-

Är det kvar till Julafon, efter samtal med mamma så känns det som julen kommer bli en fantastisk sådan trots allt :) Åker ner till Familjen den 23 december. Innan dess hoppas jag hinna med träning på morgonen :) Mamma hämtar mig vid tåget efter jobb och sen blir det fika hos mormor och sen vidare till morfar. Jag ska klarat mitt julmål. Jag vill verkligen klara det tills dess. Den 23 och 24 har jag bestämt mig för att unna mig lite men sen ska jag allt komma tillbaka igen. Hoppas på lite skogspromenader och promenader i allmänhet under jul och nyår och kanske lite simning :) För pepparkakor är ju så gott :D

Förra året som ni minns kanske så bloggade jag och Jonas tillsamans vilket började strax innan Jul, fasnade vid den bloggen häromdagen och fick lite ångest. Jag var ju faktiskt "fin" och varför lät jag mig gå upp igen? Men samtidigt har jag under det senaste året jobbat hårt med träningen och mår bättre med mig själv, kroppen känns starkare och det känns bra.

Träningen är något jag blir starkare av, mår bättre av och kroppen och skadan hoppas jag blir bättre. En del gånger känner jag JAG FIXADE DETTA, JAG ÄR BRA!

--Finns en person som får mig att må extra bra, du får mig och le och skratta. Kanske låter lite fånigt men tanken på dig gör mig glad!--


Kommentarer
Postat av: Cissy

Du har vart skitduktig o tränat länge nu ju! Bättre än mig.. fast om jag inte vart skadad hela tiden hade jag nog hängt på gymmet mer jag med :) Ses imorgon, då ska vi göra stan! weehoo! Kramar

2009-12-15 @ 17:58:32
URL: http://flumflummedcisseliciss.blogg.se/
Postat av: Millan

Du är superduktig :)

2009-12-15 @ 20:48:21
URL: http://millansfantastiskaliv.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag vet. Man mår bra av att tänka på mig

2009-12-16 @ 12:16:21
URL: http://sirviktor84.blogg.se/
Postat av: Cissy

Jag tycker det är lite dålig uppdatering här..

2009-12-18 @ 17:45:59
URL: http://flumflummedcisseliciss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0