--Halt --

Solen skiner ute men väldigt halt är det nu dessa snödagarna. Jag tycker snön är mysig, med rätt kläder men som sagt rädd och halka. Förra året på en promnenad så ramlade jag och hamnade på ryggen. Lite obehagligt men det gick bra. Men med min skada är det inte det lättaste och komma upp igen. Men någongång hoppas jag träningen ger resultatet i starka ben och att jag då ska kunna resa mig själv igen.  Mitt andra namn kan nu vara tant Agda ;)

Som sagt jag kan inte bara koncentrera mig på vad jag inte kan, då hade jag mått dåligt ofta, utan på det jag verkligen kan eller ha lärt mig att klara av :) Det gäller att se möjligheterna och jag kan låta lite galen och envis ibland men det är för min egen skull. Utmaningar är viktiga!

Skulle tränat idag men vaknade efter 12 timmars sömn och lite småförkyld känner jag mig. Så jag avvaktar till träningen imorgon, och hoppas kunna träna med J då, innan vi åker i väg från Växjö över julen.
Idag blir det och slappa framför tvn med lite olika filmer som visas idag, En skön dag efter en härlig helg. Fredagen hade jag fixat lite julbord och sen blev det "bonde söker fru" och sen spelet "Trodde du ja! Det var en mysig kväll, okej matmässigt kanske lite för mycket. Sen igår var Camilla här och såg på film och snackade :)

Ha en fin dag allihop i det kalla vintervädret!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0