God fortsättning!

Hoppas julen har varit bra:) Själv hardet varit mycket mat och godis som hör julen till :) Men attans vad gott det var med juleskinkan i år och laxen :) Oj jag glömde  visst nämna julskumen och dajmen "fniss" Haft några lugna underbara juldagar med familjen och släkten. Fick ett underbart halsband av min mamma, som jagalltid kommer ha på mig, fastän jag är räd att detska gå i sönder. Mamma hade gjort om hennes förlovningsring  till ett halsband och i själva halsbandet hänger det en "sten" som jag fick när jag döptes ,Pappa och hon förlovade sig  julen 1985. Idag är dem skilda men mina föräldrar är dem allt så et berörde verkligen. Sen fick jag lite andra saker av tomten, pengar och shoppa för så nu blir det nog nya träningskläder och öven funderingar på en ny dator, kanske lite onödigt..men jag får se ;)Sen en micro(fast lite stor så får se hur jag gör), en almanacka med foto av mina underbara systrar och lite annat smått och gott :)

Idag blir det wii spelande med mina systrar när dem kommer hem och sen bara slappa och gå en runda med hunden. Ja lite motion oxå ju ;) Men njuta av lugna dagar är så härligt!


Kommentarer
Postat av: ...ANILE...ELINA...

Låter som att du har haft en bra jul med god mat och fina presenter :)

2009-12-28 @ 23:57:19
URL: http://anile.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0