Läste nyss "4 månader sen..."

Det var då jag nästan slutade blogga, efter det som hände, tappade jag gnistan av och skriva. Efter det som hände blev det svårt och veta vad jag skulle skriva. Funderade på att byta blogg adress men denna bloggen påminner ändå mig om de fina och stolta viktresan jag gjorde som förändrade mitt liv.. idag bestämde jag mig för att börja och fortsätta på samma blogg.  Vill finnas där för dig men tanken på att prata om det som hände får mig och känna mig så hjälplös och inte stark som jag vill vara i din närhet. Du är en av mina närmasta och "äldsta vänner" och en plats har du i mitt hjärta. De känns jobbigt.. och fastän jag har svårt att prata om det så vill jag finnas där för dig. Men orden kommer inte rätt ur munnen. Tänker en sak men får inte fram orden.. Det som hänt påverkade "allas " liv och speciellt din familj.Du vill vara stark men ibland säger dina ögon något annat och känner mig så hjälplös!

 "Du vet väl om att du är värdefull"


Kommentarer
Postat av: Cissy

Det spelar ingen roll om orden inte kommer rätt... man kan inte säga så mycket fel, det är jag övertygad om. Men jag säger inte mkt om det heller så. Det är väl bara så det är. Kramar

2009-12-07 @ 08:10:21
URL: http://flumflummedcisseliciss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0