Nådde inte riktigt fram..

Nej tyvärr blev det inte att jag klarade mitt julmål, men nääästan.. 2 hg ifrån.. Så efter ett toabesök så kanske ;) "haha" Nej men jag känner mig nöjd ändå -3,8 kg  på 3 veckor. Kroppen känns piggare, kroppen sa faktiskt ifrån idag och hade ätit dåligt innan jag gick upp på motioncykeln. Man lär sig av sina misstag. Men 30 min blev det iaf! Idag har jag bakat pepparkaksmuffins, tagit receptet från Cissys receptblogg http://receptakuten.blogg.se/. Skickade med Annah muffinsen så jag slapp äta dem ;) Nu blir det 2 dagar då jag ska släppa litegrann på vikten och bara njuta av good mat och choklad :) För imorgon åker jag ner till snökaoset i Skåne till familj och släkt, det kommer bli promenader och lite träning men jag ska oxå bara njuta av lite ledighet :)

Nu blir det att klä på sig termobyxorna och mössa och vantar och ut i snön och bege mig till Rickard som bjuder på mat och det blir även bak.. Snäll vän man har :)

Nu börjar jag bli sådär orolig där osäkerheten börjar ta över.. suck..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0