Nu är jag vaccinerad!

Pappa kom till Växjö för och träffa mig och jobba lite, vi skulle ta en liten fika i stan, såklart en nyttig sådan blev det. Men på vägen dit diskuterade vi vaccinationen och precis då kör vi förbi en lapp vaccination här! Så pappa körde dit och väntade i väntrummet och jag gick in, livrädd och stel i kroppen. Tog den, okey det va inte så farligt, inte som jag trodde.. Fikan var mysig och pappa lite pinsam som vanligt ;) Lik min far men söt ändå brukar jag tänka :D

Efter fikan blev jag körd till träningen och simmade och sen bastade "Härligt" Tröttheten kom mer och mer och känt mig gråtfärdig sen dess. Camilla och Cissy kom hit senare och åt kycklingsallad och såg på bonde söker fru :) Trevligt.. :)

Ny dag ich armen ömar och kroppen känns skum, skumare än vanligt och fick hoppa promenaden med Jörgen :( Men han lovade träna till mig oxå... "haha"

Imorgon är det förhoppningsvis träning, blir helt rastlös av och inte träna ju!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

skyll dig själv at du gick och tog sprutan

2009-12-12 @ 10:03:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0