Tillbax!

Fastnade på min och Jonas viktblogg som vi började blogga på under förra julen. Och läste massa inlägg och såg massa foto. Jag fattade nog aldrig hur mycket min kropp förändrades, nu får jag ångest över viktuppgången som jag låtit mig göra. Nu är jag med på vk igen och Annah och jag kämpar vidare mot våra mål.Kroppen mår ju mycket bättre och jag har förändrat mycket i mitt liv speciellt fått in träningen på ett bra sätt. Imorgon är det vägning igen och jag hoppas vågens + ska förvandlats till lite minus imorgon.  Träningen är en stor och viktig del i mitt liv numera. Kroppen känns starkare och energin är bättre. Mitt liv har förändratrs mycket det senaste året och känner mig mycket positivare och starkare.  Min självkänsla har blivit bättre och trivs verkligen häruppe..

Förra året så stannade vikten på 70 kg, ett mirakel föll på julafton.. Detta året kommer det var mer men kroppen har förhoppningsvis fått mera muskler efter träningstarten i april... Vad vikten står på den 22 dec återstår och se. Är med i en lagtävling på vk för skojskull och ni vet att jag är jäkligt envis så detta ska gå.. och några minus får jag hoppas på...



Vikten imorgon är....???

   Förra julen!




Morgondagens vikt ????


Kommentarer
Postat av: Cissy

Kul att du är tillbaka på banan igen! :)

2009-12-06 @ 22:08:58
URL: http://flumflummedcisseliciss.blogg.se/
Postat av: Millan

Håller med föregående talare :)

2009-12-07 @ 16:08:35
URL: http://millansfantastiskaliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0