Djävulskt ont..

Hatar klaga. Men nu är det inge kul. Har svinont och hur jag ska klara praktiken har jag ingen aning om. Ont när jag går, ont när jag står ont när jag sitter ont när jag ligger.... Hmmm... Vad ska jag då göra? Att ha ont gör att man blir okoncentrerad på allt annat.. Såå irriterande och jobbigt. Orkar inte ha ont mer. Trodde det skulle hjälpa och tappa vikt... Kanske det gjort oxå eftersom vem vet hur det annars skulle varit... värre antagligen.. Frågan är smärtan kan väl inte bli så mycket värre.
Får väl försöka ringa vårdcentralen, hmm men vad kan de göra, men de lär ju veta var jag ska vända mig...

Första dagen på praktiken gick annars jättebra, haft avdelningsmöte så nu vet jag hur planerna ser ut för veckan :) Klade mig utan och äta frukost(åt hemma innan) och lunch på praktiken utan äter nu efter istället, :).. I Eftermiddag blir det lungt, ska försöka ha foten i högläge...


Tänk kcal som en bankomat, Du kan inte handla för mer än vad du har råd med, likaså är det du kan äta mer än vad du har kcal till....
     
                        Kraaam och Peepp!


Kommentarer
Postat av: Cissy

Stackare! Måste va sjukt jobbigt med foten :( hoppas de kan hjälpa dig på vårdcentralen. Många kramar

2009-02-23 @ 21:44:00
URL: http://flumflummedcisseliciss.blogg.se/
Postat av: Linda (Viragolady)

Fy vad jobbigt för dig med ont i foten, och på praktik o allt!!!Hoppas det gick bättre idag gumman! Jag tycker du är så duktig som kämpar på med dina promenader trots värken vissa dagar... du är en riktigt stjärna i mina ögon!! peppkram

2009-02-24 @ 13:55:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0