Helgen kommen...

Nu är helgen kommen, efter en en jättebra praktikvecka och mindre bra matvecka. Så from nästa vecka så kommer jag inte äta tilsamans med barnen. Det funkar inte.. Eftersom jag inte har någon asning om kcal och se mellis och semlor.Nej from måndag blir det inte mer mat där... Bättre och stå över allt. Börjar jag att ge efter så slutar det illa.  På måndag är det dags för att börja flytta...  :0) Tjatig är jag, jag vet.. Men ska bli så himla skönt och komma bort från första våningen där alla glor in.... Slippa ha nerdraget hela dagarna. Lagom och flytta nu när vårsolen börjar titta fram :0) Men först blir det en helg i Malmö. Tyvärr hinner jag inte träffa vännerna denna gången.. Förlåt :( Men jag hoppas att vi ses snart ändå och Lina, hoppas du väljer och komma upp på inflyttningsfesten:) Helgen blir med familjen och imorgon blir det först fika med Mamma och Frida hos mormor, Sofia var iväg på annat och sen blir det middag och MELODIFESTIVALEN med Pappa och familj :) Ska bli trevligt!

Nej fortsätta lite här men hoppas ni får en trevlig helg för det ska jag ha. På Söndag är jag tillbaka om inte förr..

Ciao!


Kommentarer
Postat av: ...ANILE...ELINA...

Vad skönt att du haft en bra praktikvecka :)

Hoppas ni får det jättekul på melodifestivalen, och det borde ni nog få :)



Tack :)Ska bli kul att läsa din :)



Tack detsamma!

Kramar :)

2009-02-27 @ 18:43:18
URL: http://anile.se
Postat av: Mormor

hej. Kul att du tittade in!

2009-02-28 @ 14:59:11
Postat av: gila

När ska du ha inflyttningsfest?

2009-03-01 @ 15:15:33
URL: http://levdindrom.blogg.se/
Postat av: Rikard (nr 1)

Hoppas du hade kul i Malmö!! Letade efter dig i publikhavet på TVn :p

2009-03-02 @ 12:28:15
URL: http://rikardsverklighet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0