Kungligt bröllop!

Idag offentliggjordes Kronprinsessan Viktoria och Daniels förlovning. Så det blir bröllop sommar 2010.
Nu får vi se vad detta gör för sverige och vilket nytt Svenskt äventyr detta blir.

Annars är det såkallad fettisdagen, fast ingen semla har det blivit idag. Men på praktiken har vi börjat baka bullar idag som ska skapa semlor under morgondagen. Så imorgon eftermiddag blir det semlor till mellis... Vilket jag kommer äta och därför får jag dra ner på mina kcal intag under resten av dagen. Men det är det heltklart värt! Till Lunch serverades fisksoppa idag, otroligt god. Ska försöka göra lite mer mat nu när jag flyttar. Det är mitt mål.. Soppa är nyttigt och supergott!  Annars har jag haft en jättebra dag men nu är jag trött och det blir soffan resten av kvällen..

Kram på er alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0