Lördagen...

Springer iväg och vet knappt vart dagen har tagit vägen.. Men jag vaknade relativt tidigt och fastna framför datorn tills det var dags att gå en lite runda och lämna böcker på biblioteket på vägen. Foten är inte riktigt okey idag så det blev bara en lite runda. Camilla följde med, så vi fick snackat lite :D ) Sen fick jag låta 2 flyttkartonger så jag kunde börja packa. Vilket jag har gjort, känns hur bra som helst :) Hitta en dietorelle påse längst in i skåpet "mums".
Har varit av med min extra nykel, med jag upptäckte att jag lagt den på ett jättebra ställe så nu hittade jag den vilket kännas väldigt sköönt. Börjar flytta den 2 mars och som jag läängtar, Camilla ska hjälpa mig Så vi börjar åka bort med en del grejer då. Såå himla gulligt :) Tack gumman. Sen kommer pappa upp på onsdagen och tillsamans med R, tar dem de stora möblerna.. Supersnällt verkligen :) Börjar kännas lite verkligt nu att jag ska flytta, betalade hyran idag.....

Ska packa ner lite glas nu och sen får det vara klart för idag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0