"Melodifestivalen"

I morgon är det dags för Delfinal 3 men redan nu kan man lyssna 1 min/bidrag på www.melodifestivalen.se. Jag gillade Molly Sanden's låt- Så vill stjärnorna. Vilken röst vilken röst hon har :D. Man kan även lyssna på bidragen som åkt redan Markoolios- kärlekssång från mig.Helt underbar fin låt :0) I morgon är det bara 1 vecka kvar tills jag är på Malmö Arena för och se delfinal 4 :=) Ska bli såå kul!
                                                                                             
                                                                                 Petra Mede blev bättre förra veckan:D  

Uppgiften är inlämnad och nu kan jag börja andas:)

Kommentarer
Postat av: Elina

Det lät som du hade en mysig kväll :) Jarå min kväll blev bra :)



Jag ska nog inte se melodifestivalen... tycker de har förstört den sen de delade upp den. Kul att du ska dit och titta :)

2009-02-21 @ 12:27:33
URL: http://anile.se
Postat av: Clara

Hej hej, vilken snygg blogg du har, jag har nu lagt till den som favorit :-)

Jag har börjat med nedräkning på jobbet nu, har bara 5 timmar kvar tills jag slutar ;-) Har arbetat 6 timmar hittills.



Ha en trevlig kväll!

Ett tips till dig som gillar te är ett grönt päronte som jag köpte på konsum, hur gott som helst, luktar precis som glassen piggelin...



Kramar

2009-02-21 @ 14:56:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0