Onsdag

Veckorna rusar i väg och vi är redan halvvägs in i vecka 9. Snart är sommaren här.. Nej okey inte riktigt men våren börjar närma sig.. Fast det ser inte så om man tittar ut genom fönstret hehe.
Idag blir det praktik, skojskoj. Och ännu en bakförmiddag för i eftermiddag blir det Drop IN fika.. Semlor. Jag har sagt till mig själv att få äta en.. Vilket gör att jag börjar dagen med en liten frukost med havregrynsgröt och kanel, sen en frukt på fruktstunden och sen lunch med barnen, tror det var kycklinggryta idag m ris. Helt okey kcal mässigt tror ja.. Sen mellis Semla och ikväll tomatsoppa!

Jag får inte tappa greppet alltför mycket nu när jag står still. Blir så irriterad. Jag planerar för och kunna äta... Men det går inte neråt. Klart min kropp har gått ner en del men fast jag är normalviktig nu så finns där ju och ta av än... Menmen får låta det ta tid. Kan väl vara glad att sommaren är ett par månader iväg än....

Om 2 dagar kvar till jag åler till Malmöö!Läängtar och Saaknar!

Kommentarer
Postat av: Clara

Du kommer klara det här, du är bäst! Du ska inte låta en semla komma ivägen, det är som du lärt mig, så länge den är inplanerad är det ingen fara. Peppkramar

2009-02-25 @ 10:35:03
Postat av: Sandra

Jag skulle akta mig för att äta barnens mat då det är mängde med kcal:ar i den ... Tyvärr, men det som är så smidigt att äta samtidigt som barnen... Jag vet själv hur det påverkar min vikt med en massa plus när jag ätit på jobbet... Så jag har matlåda med mig nu för tiden =).

Jag jobbar på förskola;)....



Peppkram

2009-02-25 @ 11:16:53
Postat av: ...ANILE...ELINA...

Vad gott med egenbakade semlor :)

2009-02-25 @ 17:35:03
URL: http://anile.se
Postat av: gila

Jag slutar som sgat halv elva och får sen ta bussen in, så är väl vid södervärn kanske vid 11.30. Är det lönt då?

2009-02-25 @ 19:33:50
URL: http://levdindrom.blogg.se/
Postat av: gila

Jo såklart... trodde vi skulle hinna ses men inte superkul när man är mitt i ett rullande schema... att man får träffa dig en timme,sen ska du iväg o träffa nästa så vifår väl ses nästa gång du är nere då..hoppas du har kuliaf!

2009-02-27 @ 10:49:13
URL: http://levdindrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0