"Pizza"

Tack men Nej tack! Men fy vad jag vara nära, mina tankar bara men guud var gott. Har Varit och hjälp till och städa studentpuben och då bjöd de på pizza, Tack för hjälpen.. Maten skulle beställas från en av de godaste pizzerierna, men tanken på och äta pizza hade varit gott men samvetet sa någon annat. Men shiit vilken restaturang som inte hade sallader. Så det fick bli en Kyckling Wokgryta med ananas o grönsaker i tomatsås.. och litelite ris! Så rätt nöjd ändå och himla gott var det :)Pizza kommer det bli under flytten, men inte idag!

Elina= Jag ska bara byta studentlägenhet till en litelite större med bättre planlösning.Ska bli himla sköönt...

Nu ska jag slänga mig i soffan och vila foten och dricka en kopp te.Överansträngt foten så lite svullen så gick hem lite
tidigare från städningen. Sjukt ont... Men jag får vänja mig och sen gå på ipren nu i veckan på Vfun....."Helvete"


Något blek var jag då(december 2008), men det ska det snart bli ändring på ;)


 


Kommentarer
Postat av: ...ANILE...ELINA...

Vad duktigt av dig att stå emot pizzan!



okey, kul att byta lägenhet :)



Mm men tyvärr blev det inte bara en dag... jag kunde inte stå emot idag heller... nya tag imorgon.

2009-02-22 @ 17:22:40
URL: http://anile.se
Postat av: gila

Jag svarade också. Jag jobbar till 10.30 och får isåfall därefter ta mig till Malmö,så det beror lite på vad du tycker är förmiddag. Men du skulle väl ner till Trelleborg??

2009-02-23 @ 09:59:59
URL: http://levdindrom.blogg.se/
Postat av: Annah

Starkt å stå emot pizzan..du kan ju :D



Du måste va rädd om foten hörru!!! Måste du gå varje dag för å gå ner i vikt? kram

2009-02-23 @ 12:19:12
Postat av: Marilyn

Gud, vad smal du har blivit, Zandra!

2009-02-25 @ 19:54:20
URL: http://elviramadigan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0