Snart dax :)



En bild på Cissy och mig från nyår :D)

Dagen har jag som sagt klarat av hur bra som helst, skåpen börjar bli tomma många av dem. Känns skönt och börjat packa. Nu blir det snart hem till Cissy och Kent för melodifestivalen. Men jag ska sköta mina kcal och fick veta att de hade pepsi max hemma :) och sen tar jag nog med mig lite grönt te oxå! Men jag har faktiskt 300 kcal kvar, så får se om det blir något gott :D

Jag mår så himla bra när jag vet att jag sköter mig. Hoppas ni alla har en bra helg och en mysig sådan.

                                                            Tappa aldrig tron på dig själv!

Kommentarer
Postat av: Cissy

Hehe undrar om jag har sett den bilden förut? Blir kul att ses ikväll iaf :) Hoppas kalorierna räcker till lite citron-och lakritskaka! Kram

2009-02-21 @ 18:59:50
URL: http://flumflummedcisseliciss.blogg.se/
Postat av: Elina

Ja jag förstår att det ska bli kul att åka dit :) Hoppas ni hade det trevligt igår.



Ska du flytta hemifrån eller till ny lägenhet?



Duktig du är som sköter dig :) Efter den här helgen blir det inte kul för mig att ställa mig på vågen...

2009-02-22 @ 12:26:00
URL: http://anile.se
Postat av: Clara

Du klarade ju gårdagen utan att överskrida kcal-intaget, du ska vara stolt över dig själv!



Peppkramar

2009-02-22 @ 14:19:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0