"Speciellt tack"



Till Gisela :) Du är så himla snäll som hjälpte mig göra en ny blogg som visar vem jag är.
Saknar dig gumman, Helt sjukt att vi inte träffats sen i somras. Tiden går snabbt och nu bor jag ju en bit i väg också.

Här kommer ni få följa mitt liv och vardag i Mot- och Framgångar. Att tappa vikt är ett äventyr och kamp men när jag nått mitt slutmål börjas en ny kamp att Hålla vikten. Tillsamans med er hoppas jag fixa detta!  
                                                             I sommar ses vi på stranden :=)
                                            
                                                                  Tappa alldrig tron på dig själv
                                                   Din kropp och själ är det värdefullaste du äger!
                                                                      
                                                        

                                                           Frukostdags: 40 gram All Bran
                                                                                     250 gram Lättfil
                                                                                    50 gram björnbär
                                                                                    Stoor kopp Tee


Kommentarer
Postat av: Elina

Jättefin blogg :)

2009-02-19 @ 15:15:57
URL: http://anile.se
Postat av: annika

Fin blogg!

Jag hoppas jag lyckas likabra! :) Och att jag får klämm på kalorierna osv.

2009-02-19 @ 15:54:16
URL: http://biagiotti.blogg.se/
Postat av: Sockerfjun på VK

Va fin bloggen är =) o jätte bra före- och efterbild!



2009-02-19 @ 15:58:34
Postat av: annika

tack! :) peppkram tillbaks!;)

2009-02-19 @ 16:21:34
URL: http://biagiotti.blogg.se/
Postat av: Åsa

Vilken fin blogg & jättebra bilder!!

Tänk bara på att inte ha för ljus färg när du skriver texten. Vi "gamlingar" ser lite dåligt :)

puss och kram. Älskar dig!

mamma & Frida

2009-02-19 @ 19:44:34
Postat av: gila

Men tack Zandra! Här hjälper man dig och så sätter du in den värsta bilden jag skickat till dig, haha :) Kram!

2009-02-19 @ 22:12:55
URL: http://levdindrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0