"Vinterlandskap"



Snön har legat på marken många dagar nu, nu är det nästan som man blir lite förvånad när väl snön försvinner, fast himla mysigt är det men våren får gärna komma fram nu:) Vaknade av värk i foten men efter övervägande och diskussion med mig själv bestämde jag mig ändå för att gå morgonpromenaden. Så min vanliga morgonrutin blev det och nu sitter jag här och kollar lite bloggar. Innan jag ska sätta igång och kolla igenom uppgiften en sista gång innan jag skickar in det. Denna uppgiften har jag inte känt mig inspirerad på det sättet jag borde. Jag får liksom inte riktigt ner mina tankar på pappret utan att jag börjar sväva ut. Men skickar in det så får de avgöra.. För jag anser att det bara blir värre ju mera jag sitter och ändrar och lägger till.


Eftersom många av mina delmålsdagar ligger på fredagar så skriver jag in fredagens vikt på viktklubben istället för måndagens. Idag stod vågen på 69,4 KG vilket blir ett litet minus på 0,1 KG. Men allt minus är väl bra och jag är stolt över att jag gått  6/7 dagars promenader :D Men som sagt jag pendlar lite upp och ner 70 KG. Vilket gör mig lite irriterad.. Kilona sitter som klister.. Jag försöker tänka på de stora förändringarna jag har gjort och vilket annat beteende man har idag.

Kommande veckas mål: Att komma under 69 kg och TÄNKA POSITIVT.
Belöning: När jag ser 68:an på vågen blir det en sväng till solariumet :D)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0