En heldag!

Med mamma i stan idag och runt och kollade på entre och åt mysig lunch. Jättefint köpcentrum i Malmö. Blev verkligen imponerad :) Så när man jobbat lite kan man gå dit på en shoppningtur ;) Det blev en ipod shuffle men bara med 1 G EN ROSA! :) Tanken var frånbörjan och ha en med fler låtar men eftersom det inte finns någon display så blir det lite jobbigt... man har ju sina favvislåtar ;) Men tror faktiskt jag klarar mig på 250 låtar ;) Så nu blir de roligare och träna!
Sen fick jag bytt min kläning från MQ eftersom det fattades en knapp, den är så sööt!

Nu ska mamma och jag snart spela bingolotto ;) Förresten van 30 kr på 2 10 lottor innan... Skratt.
Tur i spel otur i kärlek men hade hellre bytt de mot kärlek :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0