"En sväng om"

Och en blåsig  och regning dag i skåneland ;)
Men man  bör väl vänja sig, blåsigt är rät vanligt förekommande härnere iaf ;) Har haft en mysig förmiddag som började med frukost på systrar och bönor tillsamans med Gisela sen rundtur inne på valen.Hittade en klänning på MQ för halva priset Så den blev det :) Kan man även ha kallare dagar med tjockare leggins. Supergullig. Sen ordnade jag så jag kan träna nu i sommar. Hade gärna velat ha Gisela med mig. Roligare och träna två :) Peppa varandra:) Men hon har ju kort på ett annat gym.

Nu blir det en fortsatt lugn dag inomhus! Ska äta lite jordgubbar och vaniljyoghurt och en kopp grönt te strax!

I morgon blir det kalas och sen gymet!

Tjohooooooo!

Dagens citat från min syster "Tjejer bryr sig mer om sitt yttre än sitt inre, för killar har lättare och se än och tänka"

Kommentarer
Postat av: Cissy

Hahaha vilket klockrent citat! Var det Sofia eller Frida? Låter nästan som den senare... Kram!

2009-06-12 @ 17:02:08
URL: http://flumflummedcisseliciss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0