Hemtenta!

Hemtentan är typ klar. Kanske finslipar den lite ikväll. Men känner mig klar.Hur det går återstår och se.Dagarna har varit varma och känslan att plugga har absolut inte funnits alls. Men ackk det blev klart! Imorgon blir det inlämning av den och sen SOMMARLOV!  Någon vecka är det ledigt innan jag börjar jobba som sagt. Nästa vecka blir det att ta tåget ner till Skåne men på fredag Ullared!! Nu har jag skickat in mitt brev så nu återstår det att se vad som händer. Fast allt beror ju på min chef också.. Men man lever bara en gång och det gäller och satsa Att få finna någon hade känts så underbart bara det som fattas i mitt liv nu.
Varit och klippt mig idag, blev en hel del klippande men ackk så skönt nu till sommaren:)Ikväll blir det lite mys franför tvn med Buffalo wings  m.m....med Camilla ! Fira att tentan är klar!!
Annars fick jag veta att pappa ska fira jul i Thailand i 3 VECKOR! Kul och härligt för honom. Vart jag firar återstår att se men gillar Julen i Sverige. En tid med mys och allt som hör julen till!!


En bild efter klippningen kommer inom kort!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0