Känslor kom tillbaka...

I Går, känner mig något deppig. Vet inte vadsom hänt med mig, den sista tiden har jag känt en såån längtan och jag tänker på det hela tiden och drömmer om nätterna. Det förföljer mig och borde lära mig att det kommer göra det i perioder. Men känns ändå jättejobbigt. Jag vill inte ens i väg och fira midsommar imorron. Vill bara sova och träna, hålla mig sysselsatt. Jag är rädd och förstöra midsommar, jag hoppas det känns bättre imorron, annars får jag helt enkelt inte dricka.

Sova någon timme igen?

Kommentarer
Postat av: Millan

Hopppas du är på bättre humör imorron <3

2009-06-18 @ 17:04:58
URL: http://millansfantastiskaliv.blogg.se/
Postat av: Anonym

Du det kommer bli super på midsommar! men det är klart... don't depp and drink då blir det värre. Synd du inte har körkort då bara Haha! Kram på dig vi ses imorgon :)

2009-06-18 @ 20:34:31
Postat av: Millan

Den får du efterlysa hos Cissy för vi tog den med hennes kamera har jag för mig. Jag vill oxå ha den bilden nämligen :)

2009-06-22 @ 16:08:44
URL: http://millansfantastiskaliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0