Länge sedan sist

Men jag lever, men inte så mycket vid datorn utan i solen. Brun har an blivit en del. I Tisdags var vi i tosselilla, sjukt skoj och väldigt solig och härlig dag. En bok , solstol och vattenruchkana m.m kan det bli bättre. Sen i onsdags så var vi på svedala badet en sväng och solade. På torsdagen så åkte vi till morfars hus och rent av slappat de sista dagarna. Härligt när man kan bara ta det lugnt och slippa tänka. Fick min hemtenta tillbaka i brevlådan, blev godkänd så det känns helt underbart.Nästa vecka blir full fart, jobb imorgon, ska bli så kul. Längtar verkligen. Sen tisdag åker jag och kommer tillbaka senast fredag för att jobba helgen. :)

Nej nu blir det inte roligare än såhär, ska göra frukost oc göra mig i ordning sen i väg till pappa m.fl till somarhuset och grilla och mys dag!

Harebra!
Ska försöka bättra mig, lite trött på min blogg nu. Gisela har du några nya tips till bloggen?

Kraaaam

Kommentarer
Postat av: Millan

Blir avundsjuk på att du har kunnat bli brun. Jag ska försöka ligga och pressa imorron om jag orkar. Nu närmar det sig snart ju,tihi :)

2009-06-28 @ 20:28:09
URL: http://millansfantastiskaliv.blogg.se/
Postat av: gila

Du får ha tips själv, jag kan kanske hjälpa dig litegrann med tipsen sen.

2009-06-29 @ 12:28:29
URL: http://levdindrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0