Mamma klänning;)

Som Cissy kallar den klänning som jag har på mig idag ;)Den går verkligen och växa i och väldigt skön och ha på sig.Så skojade med mamma om att man kanske skulle bli gravid. Men ja jag vet en pojkvän som man planerar en framtid med hade ju varit en bra början.Klart längtan att få barn finns. Har ju alltid velat bli ung mamma, precis som min egen mamma. Men för och finna någon behöver man satsa!
Skolavslutningen med systrarna vr hur fin som helst, roligast va och få vara med och sen och träffa lite gamla lärare. Idag går rektorn i pension. Dags tycker ja!

Sen var vi och fikade lite med systrarna. blev fralla och grönt chai te för min del :) Sen åkte mamma och jag och handlade lite nyttiga saker och jooordgubbar som jag ska mumsa på sen :)

Gaaaaah vill träna!
Ska se om de går och fixa träningskortet i morgon..

Kraaaam på er alla!

Kommentarer
Postat av: Cissy

Hej! Jag hade också min "mammaklänning" på mig idag, men den andra färgen :) Blev riktigt fin med svarta leggings till med (det va lite kyligt imorse så..). Ha en bra kväll! Kram

2009-06-11 @ 16:25:53
URL: http://flumflummedcisseliciss.blogg.se/
Postat av: Elin Jönsson

Hejsan Zandra! Hur är läget? Är du hemma nu? Jag skriver egentligen till dig för att jag glömde ta numret till dina systrar när jag jobbade igår. Jag ska göra om lite i mina gruppindelningar på torsdagar och undrar om de ska fortsätta, har inte träffat dom på några gånger:) Men hade jag inte kunnat få numert till din mamma eller om du kanske hört något om det så vore det toppen! Hoppas allt är bra annars! kram kram.. maila gärna numret till [email protected] kram

2009-06-12 @ 14:27:39
URL: http://otroligtnog.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0