Onsdag!

Idag började dagen med att jag försov mig och vakna ca 20min innan bussen skulle gå..Och skulle duscha och allt innan paaaaanik.. men jag hann.Skönt tänkte jag och andades ut. Väl inne på södervärn är det dags och byta buss, men snrrig som jag var och ingen frukost. Vilket sluta men en dum dag. Så kom jag på fel buss, fick ringa och säga till att jag blev sen.Men väl framme så var utbildningen väldigt intressant och mycket självklara saker. Täffa en kille som ska jobba där jag ska jobba. Så det kommer nog gå bra, trevlig va han. Nu är jag hemma och Sverige spelar mot malta står 1-0. Hoppas självklart att det blir fler mål :=) Till oss alltså ;)

Troddde aldrig de skulle bli så jobbig men nu är det gjort. Påverkade mig liv så himla fort och inte trodde jag att jag skulle reagera såhär. Men finns inget och göra. Tårarna kom :(

Imorgon är det skolavslutning och systrarna vill att jag kommer och det vill jag såklart göra :)

Kommentarer
Postat av: Ida

Vad är det som har hänt? Vaffö lissen?

Kram

2009-06-11 @ 08:59:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0