Sommarlov!

Känns sjukt härligt och snart dags och åka hem. Tisdag tar jag tåget och sen blir det och träffa Lina och luncha och sen en runda på stan hoppas jag oxå. Tack för pratstunden nu i förmiddags!

.I går var vi i ullared, tänkte lägga in lite bilder men får inte riktogt det att fungera, så det får vänta. Idag blir det en lugn dag och strax se en film på tv och slappande.. Skönt och ha såna dagar oxå. I kväll ska jag träffa Cissy och en runda till Stenladan och en kall öl till fotbollen Sverige- Danmark:0) Ska bli riktigt najs och träffa Cissy...  Ska försöka göra det oftaste till höst när jag kommer tillbaka. Vi har våra olikheter, rätt många men lärt oss hantera att vi tycker mycket olika. Men du är otroligt bra OCH BETYDER MYCKET gumman!

Ska bli så otroligt härligt och träffa familjen och vännerna igen.

Ha en bra dag allihop!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0