Superbra

Verkligen en underbar gårdag, fast jag vaknade 03.15 för och gå på toa, ni antecknar väl ;) Men kockan var ju städ på hav 5 så kunde ju inte somna om. Rädd för och försova mig.Men dagen var verkigen underbar, förmiddagen blev vädigt mycket information, ni som missat det så gick jag brevid inför sommarjobbet v 27 och framåt. Jag tror verkigen jag kan bli en förebild där. Att inte ge upp utan att försöka finna något som man verkligen brinner för. Att inte ge upp utan kämpa.. Nej jag tror denna sommaren kan ge mig någonting vädigt bra och framför allt de ala en bra sommar. Under min rast åkte jag hem och fika hos farmor och träffade faster och lillkusinen Maja, helt underbar.Farmor tyckte hoppades inte detskue dröja allt förlänge innan jag fick barn. det har bivit värsta barntjat i min närhet nu.Svarade farmor att jag bör nog ha pojkvän och så först.. Men hörde säkert frågan typ 10 gånger under 2 timmar .. Sen tilbaka till jobb och det var en lugn och mysig kväll. Mycket skratt och pratande. Kommer säkert trivas jättebra där :) Trött på vägen hem fastnade jag i godisaffären men det var inte så gott faktiskt så systrarna fick en del när jag kom hem....

Idag ska vi städa härhemma! Ja i eftermiddag och sen åka och handla och imorron är det midsommar. Ska bli skoj. Men inte diret på festhumör.Men kul kommer det bli:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0