"vänja kroppen"

Nu är det dags för min kropp och vänja sig vid vatten igen, varit dåligt med vattendrickandet den sista tiden.Vilket märks eftersom att jag varit mycket hungrigare och mer sugen. Ja vatten mättar faktiskt! Så idag har jag en slappdag som involverar många toabesök. Intressant va, glöm inte anteckna :P.I går tog jag tåget ner till familjen och stannade till i malmö för och träffa Lina och Lizette lunch på jensens. Väldigt gott! Fast rätt seg efter tågresan!

Tänk vad mat kan påverka kroppen, sa försöka undvika äta ycket pasta och se om magen blir bättre. Mamma går på fasta några dagar nu och kilona rasar. Tyvärr hålller man det inte utan är mer som en utrensning säger hon :) Det jobbiga med och komma hem till familjen är all mat i skafferiet och frys och kyl. Jag blir gaaalen. Den där chokladbollen i kylskåpet ser väääldigt äcklig ut! "haha" Men persikorna och clementinerna oooo va gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0