--25 Mars Biktdags--

25 Mars Biktdags!

Idag har det inte alls gått bra. Börja dagen med att bränna min omelett så det blev som äggröra fast som jag inte alls böev mätt. Sen lunchen åt jag och en kompis ute.Buffe och ni som känner mig vet att buffe är eg ingenting jag borde äta av. mEN HÖLL MIG BORTA från det friterade iaf. Stjärna till mig. Men sen då, jag blir sjukt sugen på glass i detta fina vårvädret.Så jag tar med mig glass till R och bjuder han på. Mums... Sen då jo till Camilla och såg "du är vad du äter" och exakt sån är jag, Jag är verkligen vad jag äter. För till detta vräckte jag i mig en påse godis med mindre socker iaf från Malaco. Men okey lite mindre socker men rent för många kcal... "haha" Nej nu börjar jag känna tenta ångest och imorgon är det slut diciplin sen får det bära eller brista på fredag!

Kraaam på er alla

Grattis än en gång till Cissy som fyller 24 år idag. På fredag har hon bett mig och inte räkna mina kcal för då blir det våffelfest, så får det bli men de andra dagarna SKÄRPNING ZANDRA SOMMAREN ÄR SNART HÄR!!


Kommentarer
Postat av: Ida

Åh våfflor vad gott! Jag älskar verkligen det

2009-03-26 @ 08:27:13
Postat av: Anonym

Hmm..på lunchen va jag bara en kompis,men på kvällen va jag Camilla!!

2009-03-26 @ 16:54:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0