--Bikt--

Gårdagen!
Maten gick perfekt och jag lät benen vila som jag sa förutom en liten promenad till biblioteket. I natt drömde jag något hel sjuk, att mina R från operationerna i min fot öppnades och började spruta blod. Vaknade i skräck, fy vad obehagligt. Varför drömmer man?

Idag är det diciplin som gäller i pluggandet och har lättast för och fokucera på förmiddagarna för tillfället så nu ska jag börja tidigt och plugga..
Sen blir det storhandling, några som har tips på goda rätter med inte allförmånga ingredienser får gärna säga ifrån ide torka lider jag av...

Skulle behöva diciplin i pluggandet, men kommit fram till at jag pluggar bäst förmiddagar och nattetid haha smart va... Men mitt största problem är att mina ögon blir trötta när jag läser suuuck.... ENERGI!


Kommentarer
Postat av: Cissy

Hejhej! Bara funderar på vad du biktade dig för? Du är grym ju :)Kram!

2009-03-25 @ 21:38:34
URL: http://flumflummedcisseliciss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0