--Gårdagen--

Gårdagen gick utmärkt, iallafall om vi pratar promenad och matmässigt. Blev två promenader under dagen. Jag är på gång. Snart börjar Jag och Camilla att träna på simhallen där det finns gym också. Ska bli sjukt skoj men fy vad det kommer kännas ;) Men då ger det resultat iaf! Jag hoppas Cissy hänger med:0) Då kan vi kämpa ihop ooch sen blir det socialt och något man gör ihop samtidigt som kroppen tränas och mår bra. Blir en utmaning :)Sk nog skriva träningsdagbok med startmått, kul och se förändringen :)


Idag känns kroppen, benen rättaresagt väldigt trötta och promenaden kommer bli seg, vi skulle gått ut nu på morgonen men  jag skippar min kropp behöver vila känner jag.. och fy vilket väder. Solen skiner men kallt och framförallt snöigt och blåst. Var tog våren vägen? Sen mår nog inte mina ben så bra idag tyvärr så dem behöver nog vila istället för tampas i snön och blåsten. Ja jag har börjat lyssna på min kropp!'
Men 6 promenader på 3 dagar blev det iaf, vilket jag är nöjd med :)

Kommentarer
Postat av: gila

Jo jag läste det igår, skönt. Jag tränar i Tygelsj nu, på gymmet där och sen så har jag ju fortf kortet på Colosseum så tar några pass där. Har tagit startmått för två veckor sen, så vi ska mäta oss igen om två, en gång i månaden alltså. Ska bli kul o se hur man (förhoppningsvis) försändras.

2009-03-25 @ 08:55:56
URL: http://levdindrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0