--Misslyckades--

Kom just hem efter den första misslyckande tentan, jag sabbade sista delen och därmed vet jag att det blir omtenta. Haft värsta ångesten denna gång och mått dåligt. Hur mycket jag än pluggat och läst så kändes det inte om att jag riktigt fångade upp allt. Såklkart det jag inte fungade upp kom det på såklart. Men Camilla, jag och Linn gick och tog en fika på stan och syndade lite och snacka. Trevligt :)
Nu ska jag ta och vila en stund sen städning, och faktiskt så känner jag för och städa idag konstigt nog och bara lyssna på musik och slappa. I Helgen blir det skolfritt sen blir det och ladda om batterierna igen.

En omtenta är inte hela världen men klart det känns tråkigt och man känner sig dålig men vad gör man..

I kväll blir det våffelfest och på söndag är det dags för  första mätningen Camilla :)
Önskar bara att någonting kul och positivt hade hänt i ens liv just nu känns allt off...... och ensam känner jag mig :(

Kraam på er alla!


Kommentarer
Postat av: Camilla

Du är inte alls ensam,vi har ju varandra :)

Men jag vet hur du känner,empati kallas det va? :P

Kom hit om du känner dig ensam så kan vi känna oss ensamma tillsammans :)

2009-03-27 @ 11:39:50
URL: http://millansfantastiskaliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0