--Yess--

Jag är igång! 7.30 var jag utanför dörren och började min morgonporomenad och dejt med mix megapol. Med musik är livet. Jag har fått tillbaka mitt liv som jag nog tappade i nån grop innan men nu är jag tillbaka...

Jag och Camilla började prata om träningen. Vi ska ju börja träna ihop på simhallen. På simhallen finns många altentiv och välja mellan, pass (vattengympa osv) och simning men även gym. Så där kan jag välja exakt vad min kropp klarar av och simning och vattengympa är skonsamt!
Efter tentan börjar vi och vi börjar med och mäta oss :) För o se resultat och förändring....
Sjukt bra kommer det bli men säkert väldigt tufft i början innan kroppen vant sig.....


Kram på er alla!
Ibland är det trögt och ta sig ut men ack vad skönt det känns sen :)
 

Tentaplugg står på schemat idag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0