"Alla Kan"

  • Tappa aldrig tron på dig själv
  • De du inte kan, se det som en utmaning.
  • Du är skyldig dig själv att kämpa
  • Du kommer lyckas!!
  • Det är aldrig försent
  • Din hälsa både på insidan och utsidan är det viktigaste!!

Jag tror att det är viktigt att tänka igenom. Vad vill jag förändra i mitt liv? Varför ?och för vems skull? och  hur ska jag gå tillväga? Alla har vi olika saker och kämpa med. Men en sak har vi gemensamt... Vi kämpar alla till och nå våra mål..


Svackor har vi alla och bättre och sämre dagar men det gör dig starkare i längden..

Titta på den stora förändringen och hur det förändrat ditt liv både psykiskt och fysiskt! Du är BÄST!


Jag vill TACKA ALLA som stöttat mig än en gång och ni har verkligen fått mig och börja leva och se en ljus framtid! Nu vill jag hitta fler utmaningar och funderar på vad det kan vara. Vill börja idrotta, röra mig.... Finns inga hinder bara möjligheter!!

(Att vara sjuk, får en att fundera på vad som är viktigast i  mitt liv.. och det är Jag SJÄLV.. Jag måste  fortsätta fokucera på mig själv!


Kommentarer
Postat av: ...ANILE...ELINA...

Jobbigt att du är sjuk :(



Ja det är viktigt att ha mål :) Vardagen blir roligare när man kämpar mot någonting :)



Tack så mycket :)



Krya på dig!

2009-03-08 @ 16:47:35
URL: http://anile.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0