"Äntligen"

Har jag flyttat :) Känns himla bra. Fått upp allting redan och allt känns som sagt superbra. Varit tyst här på bloggen någon dag, haft mycket med flytten och varit allmänt off. Flytten igår gick väl relativt smidigt efter pappa och rickard tog möblerna efter att jag och Camilla flyttat resten. Tack än en gång för all hjälp! Men nu är jag iafpå plats och et känns superskönt. Annars springer dagarna i väg och 2a praktikveckan är snart över. Känns som jag har nån bacill i kroppen. Men håller tummarna att det inte bryter ut..

Nej nu ska jag upp och lämna dammsugaren till Richard igen, lånar den i mellanåt nu när  min dammsugare är i andra lägenheten. Men nästa vecka ska jag städa den lägenheten så.... Tack för att jag får låna den iaf!

Ciao..

Kommentarer
Postat av: ...ANILE...ELINA...

Skönt att det är klart nu :) Ha det bra :)

2009-03-05 @ 21:33:21
URL: http://anile.se
Postat av: frida din syster

hej Zandra. e med josse idag saknar dig redan

puss

2009-03-17 @ 15:03:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0