Bättre sent än aldrig!

Haft en helt underbar helg med familjen som varit på besök, fast en väldigt onyttig sådan,men det är ingenting jag mår dåligt över. På lördagen var vi på stan för att leta efter kläder,men som vanligt kom vi hem med kläder till mina systrar och inte till mig själv. På kvällen lyxade vi till det med min systers favorit:falukorv o pasta. Sen kom snälla Camilla med vin och så åt vi ost och kex framför Melodifestival. Fast att det inte va min favorit som vann, så hade jag ändå det trevligt eftersom jag fick tillbringa kvällen med dom några av dom viktigaste personerna i mitt liv.

Isöndags åkte familjen hem, kändes ledsamt och småjobbigt. Nu är det fullt upp i skolan med vfu uppgifter och från och med imorgon börjar tentapluggandet. Jag och Camilla har lagt upp ett pluggschema nu så tentan hoppas vi rocka på :) Iaf göra vårt bästa och komma förbereda. Funderar på att ta en naturdiets kur för och rensa kroppen från allt man fått i sig på sista tiden samt komma bort från "matberoendet".

Men jag är verkligen superglad, äntligen ska jag komma i gång med träningen och myckt roligare när man är två Så Från och med april kommer jag tillbringa stora delar av mitt liv på simhallen, då jag äntligen övertalat Camilla till att börja träna med mig. Vi kommer rocka gumman :)

Den 9 april ska jag permenenta mitt hår :0)  och nästa helg efter tentan ska jag o camilla gå runt på stan och shoppa lite sen gäller det och snåla lite resten av månaden ;) Men det är det värt!
Nu ska jag sova imorgon fortsätter allvaret men de roliga sakerna att se framemot får bli min energi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0