Dagens planering

  • Steg upp kl 7 och gick in i duschen, därefter blev det frukost framför datorn och lite bloggar. Hmm borde kanske läsa lite nyheter någongång också men att läsa bloggar på vk. Får mig extra motiverad.. Sen så blev det soffan med lite te och banan medan jag läste lite kurslitteratur. Frukosten blev inte så stor, inte så hungrig därför efter en liten tallrik fil o Allbran fick det bli en banan.
  • Nu ska jag snart bege mig till praktiken, äntligen känner jag mig relativt frisk och någorlunda piggare. Så hoppas klara av det.
  • Efter praktiken ska jag hem och byta om och sen ner till gamla lägenheten och flyttstäda.
  • Sen hem och läsa kurslitteratur och äta.
  • Seeen lär jag vara döööd och somna som en stock......



Underbart fint och soligt väder idag! Då blir man extra glad och motiverad, Våren är snart här och månaderna springer iväg!

Kraaam på er alla !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0