Efter en underbar helg!



Är jag nu tillbaka i hemmas i Växjö där jag lever nu och trivs som fisken i vattnet.. Helgen har varit superhärlig. Melodifestivalen och restaurangen vi åt på var hel underbart och stämningen härlig. Tack för denna underbara dag! Innan det var dags för och äta så var jag i väg på ikea med mamma och frida, frida var sjuk stackaren men du är så himla goo gumman... Sen begav vi oss till mormor. Tsck mormor för den försenade julklappen. Vui hade ju inte träffats sen i somras.. Mormor blev rätt "chockad" över att jag blivit så liten... eller liten och liten men blivit mindre. Var kul att hon märkte det. För jag har ju kämpat... Klart det går ju i vågor men jag hittar alltid tillbaka.... Sommaren SKA jag vara såå nöjd med mig själv....


....
Godisfri månad?

Någon som hänger med på utmaningen?



Efter en veckans ätande av godis, får väl skylla på den dära hemska tråkiga tjejveckan, måste ju skylla på något men det är ju egentligen bara mitt eget fel.. Men godis är ju så himla gott och jag fastnade verkligen igen.. En bit blir många bitar.. Men jag är ändå inte i närheten av vad jag kunde äta och köpa förr.. Men efter några dagars godisätande så kände jag att såhär kan jag inte fortsätta... Så nu försöker jag komma bort från godisätandet och därför from idag blir det godisfri månad. En dag avklarad och känns inte alls jobbigt, inte än som jag trodde...

Idag har jag haft en helt underbar dag, först praktiken vilket blev mycket lärorikt och kul dag sen hämtade jag mina efterlängtade nyklar till min ny lägenhet :) :) Jag är så glad fast det känns väldigt overkligt än. Sen har Camilla hjälpt mig flytta en del saker idag... Tusen tack gumman :) Resten blir som sagt på onsdag... Läängtar redan.. Vill ju ha allt på plats nuuu :) Kvällen avslutades med gooda Subway mackor :)  Maten blir lite konstig nu i flytten men det ska bli ändring på detta efter flytten... Mår ju mycket bättre när kroppen får nyttig mat...

Livet är en berg och dalbana och en del perioder äter man mera men det gäller och bryta sitt beteende och fortsätta sitt nyttiga liv efteråt... Blicka framåt och du kommer nå dina drömmar!


Kommentarer
Postat av: gila

Jag kan hänga med på en godisfri månad. Det passar perfekt i tiden just nu för mig om det är okej? Bara säg till startdatum och när vi ska "sluta" ellerförhoppningsvis inte vilja äta godis igen.

2009-03-03 @ 12:12:50
URL: http://levdindrom.blogg.se/
Postat av: Camilla

Jag är på :) Funderar på att inte äta godis fram till påsk

2009-03-03 @ 16:16:30
URL: http://millansfantastiskaliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0