Härlig dag!

Jag har haft en jättebra dag, började dagen med att sova länge. Sen så blev det en lugn start på dagen och Camilla kom hit och vi vägde och mätte oss. Min kropp har verkligen svullnat upp efter slarv och massa skitmat några veckor, spränga vågen kändes det som, tyvärr har min kropp väldigt lätt för och gå upp men det brukar försvinna när jag kommer tillbaka till det normala och nyttiga igen. Så det hoppas vi även denna gången. Mådde megadåligt när jag förstod vad taskig jag är mot min kropp. Mitt matbeteende är fortfarande inte helt bra periodvis. Det är sjukt hemskt och mår väldigt dåligt över det men nu är träningen igång.

Som sagt åkte jag , Camilla och Cissy till simhallen och skaffade gym/sim/pass kort så nu är vi bundna i 12 månader, så nu är det träning som gäller och inga undanflykter FINNS. Kommer bli tufft i början men ska testa lite olika träningsformer för och variera :)
I dag blev det uppvärmning på crossen i 10 min, snacka om och kommit ifrån träningen, kroppen kändes typ död efter 10 min. Men sen blev det simning 45 min..
Sen blev det dusch och nu hemma och blev goo kassler till middag. Så gott och äta mat när man tränat.

 Jag funderar på och träna tidiga mornar och hoppas att Camilla eller Cissy vill hänga med eller båda två helst :)För börjar man dagen tidigt så hinner man med mycket mera under dagen. Som sagt blir skolschemat tuffare denna delkursen och förhoppningsvis ger träningen energi och förbättrar koncentrationen.Nu när det är ljust ute så lika bra och ta sig upp tidigare och starta dagen på ett härligt och nyttigt sätt :)

Nu blir det slapp framför tvn med One Thill Hill och Gossip Girls:) Mys efter en härlig dag!


Kommentarer
Postat av: M A L I N

haha nu missade du igen ;P

2009-03-29 @ 19:02:03
URL: http://www.malinh.com
Postat av: M A L I N

sv: hihi nu funkade det :D

2009-03-29 @ 21:15:11
URL: http://www.malinh.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0