Helg och sjuk!

Förkyld och orken är inte den bästa. Balansen ännu dåligare när jag är sjuk. Såklart så ramlade jag och slog i sönder tallriken igår. Suuck.. Miljoner bitar och blodet kom.... Försökte efterlysa plåster men R svara inte.... Så handduk fick det bli..Så nu är händerna såriga... Men Camilla var gullig och kom med glass och så såg vi lets dance! Lagom dålig utröstning!!Sen när hon gick somnade jag som en stock..Och idag är det inte direkt bättre, förkyld som sjutton, så jag ställde in o laga mat ikväll till Cissy, Kent och Camilla utan de kommer till kl 20.00 och Andra chansen!

Den 21 mars blir det fest, lite förfest här hemma och sen studentpuben, funderar på rocktema, lite rockinspirerat... Men någon som har fler förslag så säg till!  Får se vem som kommer men några stycken blir vi förhoppningsvis!


Nu ska jag fixa lite här sen till Biblioteket och sen kolla hur det går för Camilla hos frissan... :)

Inne på 3dje dagen utan godis!


Kommentarer
Postat av: We tell it all

Vilken intressant blogg, och vilket jobb du har gjort med att gå ner, duktigt :) du ser jätte fin ut :)

2009-03-07 @ 14:58:36
URL: http://agirlssecrets.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0