Idag är det dax!

Idag är det dags och flytta de sista. Ska bli så himla skönt och komma på plats.. Men innan det är dafs så är det praktik som gäller.Men frågan är ju när pappa kommer?Får väl skicka i väg ett sms och be han höra av sig när han vet.. Annars har jag sovit helt okey, sista natten här....
När jag satt igång msn just så mötes jag av att A hade skrivit. Tack för dina fina ord,. Jag är rätt nöjd med viktnedgången i det stora hela faktiskt. Jag är stolt över den "stora" förvandlingen, jag känner mig mycket gladare och positivare och lycklig.. Du kommer också klara ditt mål. Vågen är väl egentligen inte det viktigaste utan det är hur din kropp känns och hur man trivs i den...En vikt kan ju pendla upp och ner från en dag till en annan.Du kommer klara det. Du har gjort det förr och jag vet att du kan med rätt vilja och ork o kraft..  Hade varit väldigt kul och träffas när vi båda känner oss fä'rdiga med vårt mål!


Nu längtar jag bara komma tillbaka till rätt rutiner igen.Men som sagt livet är en berg och dalbana och så är även vikten... Så gäller och hitta tillbaka så kan kommer tillbaka igen :)

Nu ska jag in i dischen och vakna sen packa ihop lite smått och äta frukost!
Kraaam på er!

Kommentarer
Postat av: ...ANILE...ELINA...

Ja man fastnar lätt när man ätit lite godis. Duktigt av dig att du tar dig tillbaka till det nyttiga :)



Kul att flytta :) Har du studentlägenhet? Är det dyrt?



Ha en trevlig kväll :)

Kram Elina

2009-03-04 @ 18:16:44
URL: http://anile.se
Postat av: gila

Jepp jag är med!

2009-03-05 @ 13:32:19
URL: http://levdindrom.blogg.se/
Postat av: ...ANILE...ELINA...

Vad bra :) Är det ett stort universitet? är det en riktig "studentstad"?



Hoppas flytten går bra :)

Ha en bra dag!

2009-03-05 @ 14:39:52
URL: http://anile.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0