Kan det vara så?

Efter veckors slarv med maten och en heldel socker, kan det möjligtvis vara så att sockret håller på att försvinna ur min kropp och därmed denna huvudvärken och vilket gör att jag  är smått illamående. Tanken slog mig när jag gick hem från affären och kom ihåg i julas när jag mådde likadant efter jag slarvat och ätot massa socker. Kroppen mår inte alls bra av socker så varför fortsätter man? För att det är gott såklart. Men det finns andra saker ox men och ta någon bitar godis är så himla lätt.. Nu är det 2 dagar sen jag åt godis senast och fler dagar ska det bli....

Nu blir det lugnt fram till middagen och därefter Gymintrot med Camilla och Cissy.. Träningsfreak nästa ;) Sen hem och mysa med en Stoor kopp te framför tvn.


Kraaam


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0