Kul helg!

Jag är helt borta. Just vaknat. Somnade om fram tills nu. Huvudet känns som någon har sparkat på, en känsla av ett tryck i hela kroppen, ont i öronen, näsan rinner, ögonen svider... Suuck vilken underbar helg. NOOOT! Känslan av att jag måste komma igång och skriva på uppgifterna sitter i bakhuvudet men orken finns inte.. Inte konstigt jag känt mig off hela veckan men tur att jag fick flyttat innan det bröt ut.. Nu kan jag knappt plocka undan här hemma utan att jag blir varm i hela kroppen... SHIIIT!

Sjuk uinder praktiken är ingen höjdare, men får ta igen det senare under terminen. Antagligen med mer kraft. För nu känns det som att jag inte lär gå imorgon i heller.. Inte kännt mig såhär på måååånga år!



"Snaart ses vi, hoppas på och bli frisk till freda"

Kommentarer
Postat av: Martin

Krya på dig vännen.



Kram

2009-03-08 @ 11:09:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0