Nystart!

Ska sova strax, mår fortfarande inte alls bra, det går som en berg och dalbana. Men orken och kraften har liksom försvunnit någonstans.....men annars har jag haft några saker som gjort mig extra glad idag. Men jag väntar nog med att berätta. Får se hur det går men nervös är jag. Men idag har jag iaf hållt mig inom mina kcal vilket känns jättebra :0) Känner mig rätt stolt över att klarat av dagen.. Jag tror jag ska unna mig något nytt klädesplagg, när dettta ska bli av ska jag fundera över. Men tror det kan motivera mig.. Att ligga hemma om dagarna och inte orka göra någonting får mig att bli så uttråkad. Men med en kropp som känns som gummi i mellanåt kan man ingenting göra. Tror jag ska sätta mig och skicka i väg lite bilder till framkallning i morgon så jag kan få ihop mina tavlor :)

Sov gott och glöm inte att ta hand om din kropp och själ!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0