"sjuk och ofokucerad"

Att vara sjuk och minska i vikt funkar inte direkt.... iaf inte sålänge man inte är magsjuk.. Det har blivit mycket glass. Men from imorgon får det vara slut med att äta så mycket glass. Nu känner jag att jag saknar min nyttiga mat igen, och skulle vilja komma i gång men orken finns inte så får vänta tills jag blir frisk. Dags och samla krafter nu... Jag behöver lite motivations och utmaningar... Någon som har något förslag eller vill utmana mig. Våren och sommaren kommer fortare än vad man tror.. Såå vad sägs?

En tävling?




Kommentarer
Postat av: Jonas

Tja,vad för sorts tävling finns på förslag?

Måste säga än en gång att det var starkt jobb,det märks stor skillnad.Framförallt mental på dig =)

Kram!

2009-03-09 @ 21:30:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0