Sjuk :/

Grattis Zandra, här får du en bacill som växer till en boll i halsen... Första pris!
Vaknade klockan 5 imorse av denna underbara bacill...
Detta är verkligen vad jag önskat mig.. NOT! Och inte känns det bättre av att många är sjuka som jag träffat så detta känns bara som en början.. Inte komstigt att min ork inte varit densamma denna veckan.. Kännt mig helt borta, Ja okey mer borta än vanligt ;) Nu önskar jag bara att jag hade haft nyponsoppa, mandelbeskwier och glass. Skulle kunna leva på detta när jag är sjuk.. Känns härligt för halsen.. Fast jag är hungrog är man inte speciellt sugen på något.. Druckit massa vatten och te idag vilket resulterat i måånga toabesök.. Ni kan själv tänka er, går ofta på toa annars så nu är det ännu värre... "GAAAAHH"

Hatar och vara sjuk.... Fast vem tycker om och vara sjuk egentligen... Men orken bara är borta och jag som behöver plugga men ja det får vänta tills jag känner mig bättre....

Krram på er alla!

Kommentarer
Postat av: Camilla

Jag kommer med glass till dig sen ikväll gumman

2009-03-06 @ 18:17:02
URL: http://millansfantastiskaliv.blogg.se/
Postat av: ...ANILE...ELINA...

Stackars dig :( När jag är sjuk blir jag alltid så sugen på onyttigheter, speciellt glass! Bra att du klarat dig med te :)



Ja det hade vi, lite för långt nu

Ska kolla in deras hemsida :)



Krya på dig!!

2009-03-06 @ 20:11:49
URL: http://anile.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0