Snart så...

Kommer familjen, om ca exakt 1 dygn.. Längtar efter er så mycket! Har varit och handlat med Camilla idag. Lite av mina systrars favoriter! Annars har jag bara tagit det lungt idag och försökt samla krafter. Imorgon blir det praktik vilket känns jättekul, hoppas bara jag orkar... Varit sjuk många dagar och orken o kraften har inte riktigt hittat tillbaka och förkylningen är kvar. Men det måste gå!  Så imorgon ska jag observera lite.. Efter praktiken imorgon ska jag ta mig ner till min gamla lägenhet och städa lite och sen hem och plugga och äta sen lär jag däcka av trötthet. Blir tufft men måste göras. Vill städa så mycket som möjligt så inte vi ska behöva lägga allt för långt tid på lördag där. Ska försöka dra ut familjen på promenad. Frasse (hunden) kommer ju med så det gillar han säkert :)

Kommer bli en härlig helg tillsamans med familjen och mycket mys!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0