Solen skiner...

Solen är  framme,lite vårkänsla har man allt och Gisela var så himla snäll och gjorde om min blogg lite grann :) Rollspelet gick bra, lite flumigt imellan åt, inte direkt vana att hålla på med Rollspel men väldigt lärorikt och diskutera utifrån situationer som kan hända i vårt framtida yrke.Sen gick jag hem och hämtade min kyckling, som de sa att man skulle lämna tillbaka pga glas risken, Camilla ville ha sällskap på Willys så hängde med.Hoppas verkligen det fixar sig snart. Älskar ju kyckling och Kronfågel är typ den jag äter.
Nu blir det en lugn kväll och mat och sen kolla igenom lite bloggar på vk.

Dagen har förresten gått väldigt bra mat och drickmässssigt och imorgon står plugg och sen motion på schemat :)

Ser på statistiken att det är många som följer min blogg, s himla roligt och hoppas kunna komma med lite träningstips och mattips nu när jag är igång igen. En sak vet jag... Kroppen kommer må så himla mycket bättre och Camilla är positiv och vill gärna träna morgonen också, jag gör allt för och få igång förbränningen...

3 dagar utan Godis(snacks)!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0