"Tack Tack"

Trodde jag var på bättringsvägen, men shii fick jag.. Vaknade av att ansiktet är svillet och halsen gör konstigt ont... Är liksom inte tjock men ont...Går miste om praktiken vilket känns hemskt.. Men får ta igen dagarna sen. Hade inte orkat...Hatar vara sjuk, blir så rastlös och uttråkad!
Men ska försöka skriva en uppgift till skolan idag iaf, så jag får någonting gjort. Har inte orkat plugga ett dugg, kraften finns där egentligen inte vilket lär bli när jag väl blir frisk lär jag ha massa att plugga. Har ju salstenta den 27 mars också, det gör mig bara ännu mera stressad.Funderar på och flytta inflyttningsfesten, verkar inte som några kan komma och problem med Gästleg och så. Kanske hade det varit bättre och flyttat den till april och sen haft hela helgen och plugga till tentan? För festar man lördagen så vet jag att söndagen också är körd för min del... Känner mig själv, man blir ju lite seg dagen efter...Inte för att jag alls känner för och festa som jag mår nu men blir väl frisk :)

Camilla, Cissy, Vad tycker ni? Förslag på datum?


Nu blir det en kopp te och fil och All Bran!

Kommentarer
Postat av: Cissy

Hej! Isåfall får du ha festen antingen den 27 mars (fredagen), fast det kanske känns lite dumt för då borde ju jag nästan ha fest isf. Sen kan inte jag förrän långt senare... Första helgen i april åker jag till malmö tror jag, sen är det påsk och helgen efter det tentapluggar jag. Hmmm. vi får prata om det nån dag. Ikväll kanske! Kram

2009-03-10 @ 10:23:12
URL: http://flumflummedcisseliciss.blogg.se/
Postat av: ...ANILE...ELINA...

Jobbigt att du inte är bra än :( Krya på dig!

2009-03-10 @ 19:16:36
URL: http://anile.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0