Tack:)

God morgon:) Men vet inte riktigt om den är god idag hehe. Har Sovit lite för få timmar, kroppen är som en väckarklocka klockan 7 vakna jag suuck. Kom i säng vid 3 tiden så inte så många timmars sömn direkt men hade en underbar kväll. Dagen började inte direkt bra men slutade desstu bättre, förutom att det blev lite för mycket vin, eller som jag säger för lite vatten ;0) Var ju på våffelfest hos Cissy och Kent, Cissy fyllde ju 24 i onsdags:) Väldigt gott men magen mår desstu sämre.Men många skratt blev det den eftermiddag och Kvällen :)

Var först hemma hos Camilla en sväng och snackade och eftersom jag gick upp vid 5 i gårmorse s passa jag på och somna en stund ;) Och en cider blev det oxå  :D

Mysigt blev dagen tillslut :)

Här behövs verkligen städas hemma, här ser rätt okey ut men smutsigt och behövs städas. Så Richard nästa gång kan du ju förvarna innan du knacka på ;)

Puss å Kram ses på stan!


Kommentarer
Postat av: M A L I N

sv: ahh du är så sjukt duktig! ska köra igång om några veckor så då kan vi ju peppa varandra :D

2009-03-28 @ 23:31:48
URL: http://www.malinh.com
Postat av: M A L I N

jobbigt att vakna så tidigt :/



sv: åh det kommer jag göra :) hur mycket har du gått ner på hur lång tid? (om du vill svara på det förstås)

2009-03-29 @ 13:08:25
URL: http://www.malinh.com
Postat av: M A L I N

var denna kommentaren från dig "Heej. Eftersom jag försöker finna en blans i mitt liv s tänker jag inte på ordet banta utan försöker lägga om min livstil vilket blir lite för mycket av det goda ibland i studentlivet men 10 kilo sen i somras ungeför... kraam"?!



glöm inte skriva bloggadress i så fall :)

2009-03-29 @ 17:32:20
URL: http://www.malinh.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0